ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΩ ΤΩΝ €30 ΕΝΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ & ΑΝΩ ΤΩΝ €50 ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ.
ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 210 57 60 907 , 6987473295. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΔΩ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η πώληση προϊόντων της Νάος Στυλιανός μέσω του Δικτυακού της Τόπου αποτελεί σύμβαση εμπορίας αγαθών από απόσταση σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2251/1994, όπως ισχύει σήμερα. Κατά συνέπεια, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος, χωρίς αιτιολόγηση, μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών, που αρχίζουν από τη στιγμή της παραλαβής του.

Προϋποθέσεις επιστροφής:

Tα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να μην υποστεί φθορά ή ζημιά, να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@roze.gr  ή τηλεφωνικά στο 2105760907 / 6987473295.

Μόλις ολοκληρωθεί η επικοινωνίας μας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Τοποθετήστε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε στην αρχική τους συσκευασία και αναγράψτε τα στοιχεία που θα σας υποδείξει ο εκπρόσωπος μας από το τηλεφωνικό κέντρο.
  • Στη συνέχεια παραδώστε το δέμα σε κατάστημα courier της επιλογής σας εκτός από το ταχυδρομείο (τα έξοδα επιστροφής σας επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου και ανάλογα την τιμολόγηση της εκάστοτε εταιρείας).

Εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το δέμα σας θα σας επιστραφεί η αξία των προϊόντων.

Σημαντικές πληροφορίες:

  • Για την επιστροφή των προϊόντων θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς, το οποίο και θα τοποθετείτε εντός του δέματος.
  • Είναι απαραίτητο μέσα στο δέμα της επιστροφής να συμπεριλάβετε έναν αριθμό λογαριασμού, με τον Iban, τον δικαιούχο καθώς και την τράπεζα στην οποία ανήκει.
  • Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που έχετε πληρώσει). Τα έξοδα επιστροφής σας επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου και ανάλογα την τιμολόγηση της εκάστοτε εταιρείας. Το ποσό που θα κατατεθεί στην τράπεζα αφορά μόνο την αξία των προϊόντων που θέλετε να επιστρέψετε.
  • Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται στο φυσικό μας κατάστημα παρά μόνο εξ' αποστάσεως.
  • Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται 7-10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από εμάς. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό της εταιρείας μας μέσω της τράπεζας Eurobank, Εθνικής ή Πειραιώς. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας και ενδεχόμενη καθυστέρηση στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα εκτός των προαναφερθέντων Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά την συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
  • Σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δεχτούμε καμία αλλαγή/επιστροφή εάν πρώτα δεν έχει υπάρξει επικοινωνία με την εταιρεία μας.

Προϋποθέσεις αλλαγής:

Tα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να μην υποστεί φθορά ή ζημιά, να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της αλλαγής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@roze.gr ή τηλεφωνικά στο 2105760907/6987473295.

Μόλις ολοκληρωθεί η επικοινωνίας μας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Για εκτός Αθηνών:

  • Τοποθετήστε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε στην αρχική τους συσκευασία και αναγράψτε τα στοιχεία που θα σας υποδείξει ο εκπρόσωπος μας από το τηλεφωνικό κέντρο.
  • Στη συνέχεια, η αλλαγή πραγματοποιείται χέρι με χέρι. Παραδώστε το δέμα (με τα στοιχεία που σας έχει ενημερώσει το τηλεφωνικό κέντρο) στον courier, μόνο και εφόσον σας παραδώσει την αλλαγή σας. (τα έξοδα αλλαγής είναι 5 ευρώ).

Σημαντικές πληροφορίες:

  • Για την αλλαγή των προϊόντων θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς, το οποίο και θα τοποθετείτε εντός του δέματος.
  • Η αλλαγή πραγματοποιείται εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
  • Σε περίπτωση που δε πραγματοποιηθεί η παραλαβή της αλλαγής και το δέμα επιστραφεί πίσω και σταλθεί για δεύτερη φορά κατόπιν συνεννόησης, η επιβάρυνση στα έξοδα αποστολής είναι συν 5 ευρώ.

 Για Αττική:

  • Η αλλαγή πραγματοποιείται χέρι με χέρι. Παραδώστε το προϊόν που επιθυμείτε να αλλάξετε στον οδηγό μας και εκείνος θα σας παραδώσει το νέο προϊόν που έχετε επιλέξει.

Σημαντικές πληροφορίες:

  • Για την αλλαγή των προϊόντων θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς, το οποίο και θα τοποθετείτε εντός του δέματος.
  • Η αλλαγή γίνεται με δικά μας μέσα κατόπιν επικοινωνίας με το τηλεφωνικό κέντρο.H επιβάρυνση αλλαγής είναι 3 ευρώ.
  • Η αλλαγή πραγματοποιείται εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

Σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δεχτούμε καμία αλλαγή/επιστροφή εάν πρώτα δεν έχει υπάρξει επικοινωνία με την εταιρεία μας.