ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Όλα τα προϊόντα μας από την στιγμή που προβάλλονται στη σελίδα μας είναι διαθέσιμα. Βέβαια, τοποθετώντας στο καλάθι σας οποιοδήποτε προϊόν δε σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για σας και ότι μπορεί να αγοραστεί ταυτόχρονα από κάποιον άλλον πελάτη μέχρι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Συνήθως η διαθεσιμότητα που υπάρχει online και αντίστοιχα στο φυσικό μας κατάστημα αντιπροσωπεύει την διαθεσιμότητα των προϊόντων μας, οπότε η απάντηση είναι ναι.
Η δυνατότητα αυτή υπάρχει εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί. Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.
Φυσικά, η ομάδα του e-shop μας είναι διαθέσιμη για να σας εξυπηρετήσει και τηλεφωνικά, προτείνοντας τα σωστά μεγέθη για το σωματότυπο σας. Δευτέρα-Σαββατο 09:00-17:00 στο τηλέφωνο 2105760907
Δυστυχώς όχι, από την στιγμή που η παραγγελία σας θα αποσταλεί δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα ανακατεύθυνσης καθώς αναλαμβάνουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών (ACS, ELTA COURIER).
Με την αποστολή της παραγγελία σας, θα λάβετε στο email σας ότι η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε.
Μόλις παραλάβετε το δέμα σας ελέγξτε ότι όλα είναι εντάξει με τα προϊόντα σας. Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο ελάττωμα, επιστρέφετε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση με τα καρτελάκια του. Μόλις επιστραφεί σε εμάς και εφόσον εντοπιστεί το ελάττωμα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για αντικατάσταση, αλλαγή ή την επιστροφή των χρημάτων σας.
Το ποσό επιστρέφεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που είχατε πραγματοποιήσει την αγορά σας.
Αν είχατε πληρώσει με χρεωστική κάρτα, μόλις επιστραφεί το δέμα σας, θα φροντίσουμε για την άμεση επιστροφή των χρημάτων σας στον αντίστοιχο λογαριασμό που είχατε ολοκληρώσει την παραγγελία σας, Συνήθως πραγματοποιείται εντός 14μερών.
Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν αποθηκεύονται πουθενά. Μεταφέρεστε στο ασφαλές περιβάλλον του συστήματος πληρωμών της Πλατφόρμας Eurobank για να εξοφλήσετε την παραγγελία σας συμπληρώνοντας τα στοιχεία της κάρτας σας με ασφάλεια.